Sunday, January 31, 2010

BULAN 2.......

1 HARIBULAN 2 2010...AKHIRNYE dah masuk bulan 2...seperti biasa ari ni ari isnin so,kenelah pegi sekolah.sampai kat sekolah terus pegi dewan.pastu dengarlah ceramh yang dah tahu dan hanye buat buat tak tau..leps beberape guru berucap tibelah mase pengetue berucap..pengetue bengang giler sebb murid2 memekak sepnjg minggu lepas so,kenelah dende duduk dlm dewan sampai 9.30 pagi...adoi sakit giler kaki aku ..yelah dahla sempit kene ceramah pulak tu.aku tulis murid2 yang memekak sebab aku xmemekak..hehheehe....memekak sikit je tak banyk pun..dah lame2 duduk dalam dewan cikgu pun surh budak laki yng rambut panjag bangun..apelagi kene dendelah..pastu murid permpuan yang tudung pendek pun kene bangun jugak...yang tak bangun tu kene merid.pastu cikgu suruh semue yang bangun tu duduk kat atas pentas...adeke biul abg2 bengap tu tepuk tangn.ape lagi kene ceramah lagilah.bosan giler..tapi alhamdulillah sebb belajar 3 subjek je.sebenarnye agame aku kene hafal surah tapi aku hafal smpai ayat 2 je tu yang happy giler tu..horray!!horay!!!....mase nak balik tu nmpak ade budak pempuan form5 tengah gaduh ngan form1..pastu semua macam patung sebb nak tengok dorang gaduh..tak malu betul kakak tu dahlah form5 kelas bawah pulak tu..pas tu nak tunjuk hero walaupun bukn hero.maklmlah teringin sagt.menggodiks je lebih..allahuakhbar termengumpat pulak.hehehehe....

No comments:

Post a Comment