Monday, February 8, 2010

care nak dapatkan bende ni.....



ni ielah hadiah hari jadi aku mase aku 12 tahun,syirah yang bagi...sebenrnye ak x bape suke sangt bende ni..sebb terlalu menyale-nyale....hehehe..tahun tu aku memang gile2 skit sebb ak dok menggedik-gedik(terpakse mengaku walaupun taknak)mintk hadiah kat my family..terutamenye syirah,aku memang nak kotak muzik tapi aku tak tau macm mane nk mintak so aku pikir2 daptlah idea jaht..hahhaahha

PERTAME aku ckp kat die ...."syirah kotak muzik kak ijah dulu syirah pechkan,ko ni ngade2lah..dahla kk ijah suke kotak muzik..blabla..pandailah buat die rase bersalah(calon2 kkk yang bagos..lawannye)

KEDUE buat2 muke seposen supye die x tau yg aku tengh membodek die untuk ble kotak muzik tu......

akhirnye aku pun berjaye....tetapi ade due penjenayah telah mematahkan penutp kotak muzik aku.......penjenayah itu ielah....my cousins yang kechik2 dan nakal...............















1 comment: